Followers

Friday, November 8, 2013

H & M....

Pernah masuk butik H&M x? Bagi aku, xde yg mengujakan sangat ttg pakaiannya... Tp aku suka nama butik ni. H and M. Seseorang pernah menghilightkan nama H&M pada aku..Mulanya tak faham, blurr.. tapi.. Owh, its our name.. My name and oso his... Siapa? seseorang yg Allah dtgkan dlm hidupku, untuk membuatku ketawa dan terus ketawa...

Aku perlu kuat untuknya... Aku perlu tabah untuknya, dan paling penting aku takut untuk kelihatan sakit di depannya. Sebab? Entah...Rasa nk tunjuk yg aku nih kuat bila bersama dia. Tak ade sebab lain..hanya itu..
Dia baik, dia 'adik' yg baik..'adik'... kenapa adik? hmmm...susah utk dihuraikan.. Hanya H&M je yg faham semua tu..Berserah pd Takdir kerana kami sedang berusaha..

Aku sakit? tak lah... Cuma diduga dengan sedikit nikmat ditarik, mungkin kerana dosa2 yang telah aku lakukan sepanjang hayat ini..Syukur jika semua dosa itu terus dihukum di dunia, mungkin nanti di alam sana aku diberi sedikit kesenangan..Ia, jika semuanya dihukum didunia, mungkin ramailah penghuni di Syurga nan kekal abadi. Aku mahu... Wallahualam. 



No comments:

Post a Comment