Followers

Friday, November 8, 2013

Follow the flow...

Ahh....
lama sungguh tak meluahkan perasaan kat cni sejak my lappy rosak 2 thn yg lalu... Nak beli yg baru? Hmm,rasanya byk hal yang lagi penting dari tu untuk diberi keutamaan.

Now, aku dah besar panjang (badan kecik, hati je besar)..Dah matang menilai dalam mengharungi ujian yg diberikan olehNYA. Benar kata org, pengalaman adalah guru yang paling bagus. Melalui pengalaman, pahit manis, suka dan duka semua boleh dijadikan panduan untuk teruskan kayuhan sepanjang perjalanan yang mendatang.

Seronok melihat rakan2 sebaya dah punyai keluarga sendiri.. 2, 3 thn lepas sibuk duk update gambar2 kawin mereka. Sekarang sibuk tayang gambar anak masing2 pulak. kalau kat group wassap tuh, siap berlumba2 nak tgk sape yg paling terer beranak lagi.. Ada lg, hari2 update gambar dan aktiviti anak sendiri kat FB, okey fine.Awak ade anak.. Ada lg, hari2 tayang muka die dgn husband, konon2 keluarga bahagia dan nak kongsi kebahagiaan dgn Fabian... Okehh, let it be...

Aku....Masih lagi sendirian. Bukan tidak mencari, cari...Tp sayang, mungkin mereka tidak cukup kuat untuk 'handle' broken woman mcm aku nih..Its ok, Allah boleh jaga aku. Jodoh dan maut semua DIA yg tentukan.. Sejauh mana kita merancang, jika bkn dgn izinNYA tetap jg tidak berjaya. Give up? tak pernah ada dalam kamus hidupku...Aku kuat, aku tabah, aku seorang yang cekal...InsyaAllah.. Allahumma Amin...

No comments:

Post a Comment